Szybka sałatka z kaszy jaglanej i szpinaku

Dzisiaj miała dzień „jaglany” więc musiałam coś sobie na obiad do pracy wyczarować. W lodówce znalazłam młody szpinak, żółtą paprykę,  suszone pomidory … i powiem szczerze wyszło pycha!

Paprykę pokroiłam w kostkę,  parę suszonych pomidorów w paski, wymieszałam z liśćmi młodego szpinaku i ugotowaną kaszą jaglaną. Na koniec dodałam łyżeczkę oleju z pomidorów.
Można dodać jajka ugotowane na twardo, pestki słonecznika lub dyni.

wpid-20150220_143026.jpg

U mnie dzisiaj było bez porcji białka, jedynie warzywa i kasza.

nowe inspiracje kulinarne :)

Wczoraj upolowałam super książkę!

bądź fit_1

Książka zawiera 130 przepisów na zdrowe dania. Podzielona jest na 6 rozdziałów:

  1.  Witaminowa bomba, czyli koktajle, surówki, sałatki
  2. Kolorowo i zdrowo, czyli dania na bazie warzyw i kasz
  3. Na każdą porę roku, czyli zupy i chłodniki
  4. Solidna porcja białka, czyli dania mięsne
  5. Omega-3 na talerzu, czyli dania rybne
  6. Kalorie bez wyrzutów sumienia, czyli desery i wypieki

Co jest jeszcze dobre, to to, że przy każdym daniu masz podany czas przygotowania, liczba porcji która wyjdzie z podanych proporcji oraz ile kalorii, białka, tłuszczu, węglowodanów i błonnika zawiera jedna porcja.

bądź fit_2

Przy każdej potrawie są śliczne zdjęcia i aż normalnie chce się jeść!

I już wypatrzyłam kilka przepisów, które na pewno będą wypróbowane! :)

Autorem przepisów jest p. Beata Woźniak a książkę wydała Firma Księgarska Olesiejuk Sp. z o.o.